fredag 29 februari 2008

Gradvis förbättring

De senaste 36 timmarna har inneburit en gradvis konstant förbättring. Jag ligger fortfarande helst med benet horisontellt mest hela tiden, men det är ok att vara upprätt kortare stunder. Det bättrar sig, men det går ganska långsamt. Är fortfarande inte lika pigg som jag var i måndags.

Några olika saker som inte är skönt:

  • Max sträckning vid liggande:
    • smärta i knä (under knäskålssenan?): 3/10

    • stramande baklår: 3/10

    • ömmande vadmuskel: 3/10

  • Stående:
    • Pulserande smärta i vadmuskel (proximalt, medialt tror jag en medicinare skulle säga, jag menar alltså på vanlig svenska: högt upp på insidan av vaden): 4/10

Glömde förresten att ta mina painkillers i går kväll. Vilket gjorde att natten var sämre än det skulle ha behövt vara.

0 kommentarer: